emmieeees

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma - 2 juni 2011 22:39

  Åh.. Ge mig längden på håret tillbaka...

1. Jag har skit tråkigt just nu

2. Jag är nästan alltid sur

3. Jag har världens dåligaste humor

4. Jag har nog aldrig skrattat när jag kollat på tv

5. Jag längtar ihjäl mig tills jag börjar gymnasiet

6. Jag hatar alla depptexter som folk lägger ut på bdb eller dayviews då

7. Jag är inte rädd för småkryp som spindlar osv men är livrädd för grodor

8. Jag är jätte bortskämd när de gäller mat, mår jätte dåligt när ja inte känner igen maten och va de är i och gjord av osv

9. Jag gillar inte godis eller cola o andra läsker.

10. Jag vill ha längre och finare hår, ser typ 4 år yngre ut nu

 

Av Emma - 2 juni 2011 22:38

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 - Någonting jag skulle vilja ha just nu.
Dag 3
- Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 4
- Typ av killar jag faller för.
Dag 5
- En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 6 - Bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – Mitt drömbröllop.
Dag 8 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 9 – Någonting jag ångrar.
Dag 10 – Innehållet i min väska.
Dag 11 – Min favorit film.
Dag 12 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 13
– En låt som får mig att gråta.
Dag 14 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 15 – Min favorithögtid.
Av Emma - 2 juni 2011 14:23

       


 
Tårta, glad 17-åring, pappa och jag på bilderna!  
Grattis Linnea ( i efterskott..) Jag älskar dig ♥


______________________________________
Idag så vaknade jag klockan 11 va tvungen att fixa mammas hår osv, hon skulle iväg på nå 50-års fest, sen drog jag och Maria ut och jogga till stugsund och tillbaka ungefär, härligt! Nu har jag nyss dushat och ska väl ta och hitta på något snart, hoppas på en bra torsdag i alla fall, kram! :)

 

Av Emma - 2 juni 2011 00:14

Myser ner mig i sängen nu, moster sover under mig haha! Imorgon ska jag spendera dagen med familjen osv, och Alva, det är ju långhelg kommer bli toppen! Kram på er.


    

Av Emma - 1 juni 2011 19:52

           


Ja, så där vart det, klippte till en mittbena, jämna ut, klippte mer som ett "V" nere och färgade ljusare slingor! Super najs nu till sommaren också =)
Nu ska jag städa mitt rum,och ta någon alvedon för mitt huvudet dunkar..
Vi har iaf nyss fikat och så, mysigt! Bilder från de kommer snart, kram på er!  

 

Av Emma - 1 juni 2011 18:29

Här sitter jag, en skir sur brud på 15 år, har inte ätit på 7 timmar och jag tror jag dör snart. Hällde en vattenflaska på Timmy i skolan, så sur va jag.

Men i alla fall, mitt hår är rätt så kort nu, (i mina ögon) och har gyllenblonda/blonda slingor, det är uppljust en hel del, rätt så nöjd :) Synd att de va så slitet så ja fick klippa rätt mycket,satt i alla fall där över två timmar!


Nu ska jag käka innan jag dör, och sedan vänta tills Linnea kommer hem, den tönten är fan aldrig hemma åå...........
BIld får ni sen när jag är glad.

 

Av Emma - 1 juni 2011 13:36

Gud va jag älskaaaar när man kommer till skolan och väntar 10 min på första lektion och sen säger dom att den är inställd, och lika andra lektionen, så där sitter man i skolan klockan 9 och börjar inte förens 11. 11! super roligt? Nae.

en tog mig igenom dagen i alla fall, nu ska jag klä på mig och gå ner till frisören.
Har föresten fått mina grejer från Nelly, kan inte avgöra än om jag är nöjd eller inte, får se sen. Måste berätta att jaag även hade ett lååångt samtal med min lärare (hon älskar att prata) men i alla fall, hon gav mig MVG och sa att de va ett av de bästa arbeten hon någonsin fått på engelska, och där fick jag VG i slutbetyg, och i spanska? Jo MVG, jag är överlycklig, mina mostrar kommer bli så glad och mamma också, känns ruskigt bra =)


 Vi hörs, kram!




    

Av Emma - 1 juni 2011 08:06

Woho, ska till frisören idag ett par timmar, ska klippa mig, inte mycket och sedan ljusa upp håret och göra slingor, ni får se hur det blir senare, hoppas det blir bra i alla fall, sen kommer några släktingar , blir mysigt ikväll! Så blir nog inte alls mycket uppdatering, kram!




       

Presentation


Mitt liv i bilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards